8 תשובות
כן להרבה יש
גועל נפש לא צריך להיות חוקי לפי דעתי
זה נראלי בסדר, כאילו אם את הולכת למקומות מדאיגים אז וואלה כדאי שידעו, ואם לא אז מה אכפת לך שהם רואים
אם פשוט דואגים עם לא מתקשרים אליך יותר מדי שאתה בחוץ לא אמור להפריע כול כך
כן גם לי יש
שואל השאלה:
אני בת 14 עוד חודש
לדעתי מוגזם