20 תשובות
איפה זה
מת עליהם
שואל השאלה:
ההופעה נמצאת ביוון באתונה
ההופעה נמצאת ביוון באתונה
תהנה
שואל השאלה:
תודה רבה:)
תודה רבה:)
אמג מתי
הם מדהימים!!
תהניי
הם מדהימים!!
תהניי
שואל השאלה:
ב18 ביולי אם אני לא טועה:) ותודה רבה
ב18 ביולי אם אני לא טועה:) ותודה רבה
וורפאקקחדצחקחסחמסממס באליי
להקה ממש טובה הלוואי עליי
הם לא מגיעים לארץ אה?
שואל השאלה:
לא חושב
לא חושב
אני גם רוצה:(
הם ממש טובים
גם אניי
במילאנו
במילאנו
יואוו הייתי אמורה ללכת ליוון אבל זה לא יוצא יותר זול ממילאנו ואני גם ככה טסה ליוון חודש אחרי אז אין למה
מבמהמהמ איפה ז
שואל השאלה:
חדמש הם נדירים.
חדמש הם נדירים.
מדהימים אני מת עליהם
כיף לך אני ככ מקנאת הם מופיעים ביום של היום הולדת שלי (14.6) במקום שאני אטוס אליו שבועיים אחר כך o^o
בקיצור אני חושבת שהם מושלמים, גם המוזיקה שלהם וגם חברי הלהקה.
מושלמים.
מושלמים.
באותו הנושא: