10 תשובות
כן אוף
אני מאוד מקווה שלא
באילת *אולי*
אבל לא, יהיה חם בלי ספק אבל לא 50
כןן זה לא נורמלי
אני לא יודעת זה לא נשמע ככ הגיוני אבל אני מאוד מאוד מקווה שלא
שואל השאלה:
וואי הלך עלינו אם יהיה פה בסביבות 40-50 מעלות בעיקר אם הלחות תהיה גבוהה
אנונימית
וואי ראיתי את זה
איזה מלחיץץ
נקווה שלא כי יש לי חתולים והם לא ישרדו עם הפרווה , וגם אני לא...
וואלה אני הולכת להיות עם כמויות של קרם הגנה וכל יום בים כי אני ב26 מעלות בים משתזפת בדקה עוד עם בוחטה קרם הגנה
אנונימית
אף 1 לא יודע ואף 1 אינו נביא,

מיותר בכלל להתעסק עם זה
סתם מכניס יותר דאגות ו-לחצים
מציע לא להיות מוזן מ-שמועות