10 תשובות
כן אוף
אני מאוד מקווה שלא
באילת *אולי*
אבל לא, יהיה חם בלי ספק אבל לא 50
אבל לא, יהיה חם בלי ספק אבל לא 50
לא
כןן זה לא נורמלי
אני לא יודעת זה לא נשמע ככ הגיוני אבל אני מאוד מאוד מקווה שלא
שואל השאלה:
וואי הלך עלינו אם יהיה פה בסביבות 40-50 מעלות בעיקר אם הלחות תהיה גבוהה
וואי הלך עלינו אם יהיה פה בסביבות 40-50 מעלות בעיקר אם הלחות תהיה גבוהה
אנונימית
וואי ראיתי את זה
איזה מלחיץץ
נקווה שלא כי יש לי חתולים והם לא ישרדו עם הפרווה , וגם אני לא...
איזה מלחיץץ
נקווה שלא כי יש לי חתולים והם לא ישרדו עם הפרווה , וגם אני לא...
וואלה אני הולכת להיות עם כמויות של קרם הגנה וכל יום בים כי אני ב26 מעלות בים משתזפת בדקה עוד עם בוחטה קרם הגנה
אנונימית
אף 1 לא יודע ואף 1 אינו נביא,
מיותר בכלל להתעסק עם זה
סתם מכניס יותר דאגות ו-לחצים
מציע לא להיות מוזן מ-שמועות
מיותר בכלל להתעסק עם זה
סתם מכניס יותר דאגות ו-לחצים
מציע לא להיות מוזן מ-שמועות
באותו הנושא: