15 תשובות
אם העונש הוא על משהו שקרה בגלל הטלפון אז כן
לדעתי רק אם הטלפון קשור למה שהוא עשה.
בתור ילדה אבא שלי כל הזמן לקח לי את הטלפון בלי שום סיבה וזה חירפן אותי, אז לגיטימי רק אם הסיבה להיענש קשורה לטלפון איכשהו, וגם זה יש דרכים יותר טובות לחנך
לא
זה פשוט לא עוזר ויגרום לילד להיות עצבני יותר ויעשה דווקא
כן
הטלפון ומסכים בכללי נותנים לילד מקום לברוח והזדמנות להתעלם ולא להקשיב
חוץ מזה שמסך זה לא בריא אני חושבת שזה עונש טוב כי הילד חוזר למציאות, הילד גם כועס שלא נותנים לו את מה שהוא רוצה שזה כל המטרה בעונש
לדעתי? אני חושב שמלחתחילה לילדים לא אמור להיות טלפון """חכם""".
לא. טלפון יש בו המון יתרונות והמון חסרונות.
אבל ברגע של סכנה ועם המציאות שלנו אז בכלל
ברגע של סכנה לא יהיה לו איך לתקשר ולקרוא לעזרה. אז הייתי קוראת לזה אפילו לסכן חיים!!
אלה אם כן קרה משהו עם הטלפון אז ממש לא. היום הטלפון הרבה יותר חשוב יש לי שיעורי בית בטלפון אני מדברת עם חברות שלי בעיקר בטלפון אם יקחו לי אותו זה רק יפגע בי ויעצבן ולא ילמד אותי כלום
בעייני כן. בדור הזה זה הדבר היחידי שבאמת יזיז משו
אנונימית
כי שום דבר אחר לא חשוב כמו הטלפון
אנונימית
לא, טלפון זה לא טאבלט או קונסולת משחקים, שנועדו רק לכיף

טלפון הוא כלי תקשורת בבסיס, במיוחד בזמן הלימודים, טלפון ליטרלי יכול להציל חיים אם הילד נחטף או משהו בסגנון, מה תעשו אם הילד נתקע בקניון בלי כסף ברב קו והוא לא יכול להתקשר להורים לעזרה?

אם הילד בבית נגיד בחופש הגדול אז זה הגיוני יותר (בהנחה שיש גם טלפון קווי בבית כדי נגיד להתקשר למכבי אש אם צריך) אם אם הילד הולך לבית ספר או כל דבר אחר, לצאת בלי כלי תקשורת זה סיכון מיותר
ממש לא, זה סתם יחמיר את המצב.
אנונימית
תלוי על מה
אם נניח יש לו מטלה לעשות והוא במקום משחק בטלפון ומתעלם, אני חושב שלקחת לו את הטלפון זה טוב. אבל לא ליותר מדי זמן.
אנונימי
אם יש לזה קשר לטלפון אז כן
אך ורק אם המקרה קרה משהו שקשור חטלפון אם לא, אין סיבה
לדעתי זה עונש גרוע.
ברגע שיקחו לי את הטלפון בגלל משהו שעשיתי זה לא יגרום לי להתנהג אחרת, אלא זה יגרום לי להתנהג יותר רע כי אין לי את הטלפון שלי, שהוא מקום הבריחה שלי בחיים, הוא הדבר הכי פרטי שלי והוא תמיד מציל אותי.
ועוד דוגמה, אם הורים יקחו לילד שלהם את הטלפון שלו כי הוא קיבל נכשל במבחן זה לא יגרום לו להשתפר עכשיו בלימודים, זה רק יגרום לו עצבים ויאוש, ככה שהמצב רק יחמיר. זה משהו שהרבה הורים לא מבינים, הם לא גדלו בדור שלנו והם פשוט בחיים לא יבינו איך זה מרגיש כשהם לוקחים לנו את הטלפון