9 תשובות
כן
מ37.5 בערך זה מתחיל להיחשב חום גבוה
מ37.5 בערך זה מתחיל להיחשב חום גבוה
כן זה נורמלי
זה חום סבבה
זה לא חום.
וזה בסדר גמור. תעשי בדיקת קורונה ואם אין כלום תלכי לרופא/ה משפחה שלך
וזה בסדר גמור. תעשי בדיקת קורונה ואם אין כלום תלכי לרופא/ה משפחה שלך
שואל השאלה:
כאילו זה חום נמוך?
כאילו זה חום נמוך?
זה לא חום נמוך זה נורמלי
זה לא נמוך, זה נורמלי
זה על הקצה, חצי מעלה מתחת לזה זה חוסר חום, אני מניח שלא אכלת הרבה זמן אם כן, זה קשור
באותו הנושא: