3 תשובות
אוקי...
אנשים בכללי מעצבנים
הם יכולים להשים את כל העבודה עליך
לאחר
להשים אותך אם מישהו שאת שונאת
להסכים אם הדעות של כולם
תמיד יש אחד ששולט ונהיה מעצבן
אנשים בכללי מעצבנים
הם יכולים להשים את כל העבודה עליך
לאחר
להשים אותך אם מישהו שאת שונאת
להסכים אם הדעות של כולם
תמיד יש אחד ששולט ונהיה מעצבן
אתה לא יכןל להחליט משאתה רוצה
חוץ מחוסר שיתוף פעולה אני מאמינה שיש אנשים שפשוט מעדיפים לעבוד לבד וחושבים שאולי עבודה בקבוצה יותר "מעקבת" אותם.
באותו הנושא: