8 תשובות
שואל השאלה:
מחר יש הפגנה גדולה בתל אביב בשעה 19:00 במוזיאון תל אביב.
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראלי שיהיה בנתב"ג
הימניים לא יעשו את זה נראלי
אנונימית
אה כאילו בערב.. אני יוצאת מהבית ב8 בבוקר אז לא יהיה?
שואל השאלה:
משארת שלא
אלא אם כן זה יהיה הפגנות קטנות
אנונימית
בתל אביב ב19:00 תהיה צעדת ימין ליד מוזיאון תל אביב, מציע להגיע לתל אביב ולא לירושלים
שואל השאלה:
למה לא לירושלים?
אנונימית
הכוח של הימין זה ביחד, הולכים כולם להפגנה אחת גדולה כדי להראות את הכוח שלנו, במקום לפזר את המפגינים בכל מקום ואז יהיה קצת מפגינים
אתה יודע מתי יהיה בתל אביב? יהיה ליד נתבג??
אנונימית