7 תשובות
לא
לא
אני ב יב ויש לי עוד שבועיים וחצי עד לסיום מלווה יום
אני שנה אחרי י''ב ועדיין לא עשיתי טסט
אנונימית
מזה?
איזה שטויות באמת אני מכיר אנשים בכלל לא התחילו עוד נהיגה
באותו הנושא: