5 תשובות
שואל השאלה:
^אני כיתה יב אבל אין לי עדיין פסיכומטרי אני ניגש ביום שני שבוע הבא
אתה צריך להעביר להם קודם אישור הרשמה לפסיכומטרי במידה ואין לך ציון עדיין
^אני כיתה יב אבל אין לי עדיין פסיכומטרי אני ניגש ביום שני שבוע הבא
אתה צריך להעביר להם קודם אישור הרשמה לפסיכומטרי במידה ואין לך ציון עדיין
אני גם קיבלתי את זה מקודם אתה נכנס לאיזור האישי ואז יש לך כזה כפתור של עריכה ואז אתה כותב את האימייל והם שולחים אישור לאיימייל ואתה צריך ללחוץ אישור וזה מעדכן אצלם. ותגיד אתה בכיתה יא או יב? כי הם כותבים לי שאני צריך להעביר להם ציון פסיכומטרי שעדיין לא עשיתי בכלל כי אני ביא
יכול להיות בשאלון של העתודה
טוב אז זה כנראה טעות שקיבלתי כבר הרשמה
אתה יכול להתקשר מחר בבוקר ויסדרו לך את זה
יש להם שלוחה של תקלות באתר ותמיכה טכנית
יש להם שלוחה של תקלות באתר ותמיכה טכנית
אנונימית
באותו הנושא: