2 תשובות
לא יפה להיפרד בהודעה וגם להיכנס לקשר מלכתחילה כשאת מודעת שלא בא לך ואת לא נמשכת
תשאי באחריות תיפגשי איתו ותיפרדי ממנו בצורה מכבדת
תרשמי לו בהודעה שאת רוצב להפגש ותגידי לו פנים מול פנים מה שאת מרגישה