5 תשובות
תלוי בבית ספר אצלנו 3 יחל מתמטיקה ואנגלית מסיימים ביא

אני 3 יחל ועשיתי שאלון אחד בחורף ואחד בקיץ אבל זה בגלל שאני מבר חברים שלי בשכבה עושים את השאלונים יום אחרי יום בקיץ יא
בכיתה י השנה תהיה לנו בגרות
וגם ב יא ו יב
בגרות אחת השנה ועוד בגרות שנה הבאה
1 ביא ו1 ביב
אצלי עשו כמו שאמרו מעליי^
3 יחל סיימו בכיתה יא, עשינו 2 בגרויות
רק שכיתות מבר פיצלו להם למועד חורף + קיץ (כאלו שאלון אחד חורף ואחד קיץ) והשאר עשו את המבחן יום אחרי יום
כנראה שזה משתנה לפי כל בית ספר