15 תשובות
כן אבל עונה 1 ו2 משעמם יחסית אבל 4 ו3 ממש טוב, וכל פרק זה איזה שעה
כןכן כןכן
לא, סדרה די משעממת
ראיתי עד סוף עונה ראשונה והפסקתי
ראיתי עד סוף עונה ראשונה והפסקתי
עונה ראשונה ושנייה די משעממים אבל 3,4 ממש ממש טובים
כן זה נחמד העונה הראשונה טובה השניה משעממת השלישית מטורפתת והרביעית לא קשורה בכלל וסתם
כןן זה נדירר
מומלץ ברמות
לא כרא סדרה
אני ממש אהבתי מתנ על הסדרה הפרק הראשון אולי ישעמם אותך ואני אישית חושבת שבעונה 3 ירד קצת רמה (למרות שזה האהובה על מלא אנשים...) אבל שאר העונות מדהימות לדעתי 2 ו4 מעולות
שואל השאלה:
ראיתי שני פרקים וזה ממש אחלה דווקא אהבתי
ראיתי שני פרקים וזה ממש אחלה דווקא אהבתי
אנונימית
^יא אז תמשיכיי זה נהיה טוב יותר!! אני דווקא מהתחלה אהבתי אבל מסתבר שאת הרוב העונה הראשונה קצת שיעממה
תראה בעצמך, אני אוהבת
הדעות על הסדרה הזאת זה 50,25,25
בעיניי.
25% אוהבים את הסדרה
25% לא אוהבים ממש
50% מעמידים פנים 'מגניבים' ואומרים שזו סדרה מזעזעת גם אם לא ראו אותה (לרוב )
תראה בעצמך ותחליט:)
הדעות על הסדרה הזאת זה 50,25,25
בעיניי.
25% אוהבים את הסדרה
25% לא אוהבים ממש
50% מעמידים פנים 'מגניבים' ואומרים שזו סדרה מזעזעת גם אם לא ראו אותה (לרוב )
תראה בעצמך ותחליט:)
שואל השאלה:
אני כבר באיזה פרק 7 עוד שניה מסיימת וזה ממש טוב אהבתי
אני כבר באיזה פרק 7 עוד שניה מסיימת וזה ממש טוב אהבתי
אנונימית
יופי^