8 תשובות
ברגע שהרעב שלי נעלם ויכולתי ללכת ימים בלי לאכול או להרגיש רעב
אנונימית
עד היום אני לא באמת מאמינה בזה אבל קצת נפל לי האסימון בזמן הטיפול כי לא חסכו לומר לי את זה מאתיים פעם
אני לא מרגישה חולה..
כשעשיתי בדיקות דם והתוצאות היו גרועות אז אשפזו אותי במחלקה פנימית כי מסתבר שהייתי בסכנת חיים.
כשלמרות שאני מודעות לנזק אני לא מסוגלת להפסיק ומלא מחשבות טורדניות
רק מהעובדה שחשבתי להרעיב את עצמי , מסתבר שאם זה לא בקטע רפואי (כמו צום לפני בדיקות דם) זה לא דבר רגיל לחשוב עליו
אנונימית
שלא אכלתי יומיים
אנונימית
לא הבנתי את זה אני לא מחשיבה את עצמי כחולה..
באותו הנושא: