18 תשובות
בלנסטון
אולסטאר
אני שמה נעלי ספורט מאווררות.זה הכי נוח לי
או סניקרס
הכל מהכל אבל לרוב אני שמה כפכפים
נעלי בית כאלה כמו כפכפים
קרוקס
אני תמיד עם קרוקס זה קורע מצחוק
Snt
קונברס
כל השנה אני עם קונברס
בלנסטון ממש לא לקיץ!!!
אולסטארס חמוד
ואנס
סניקרס כאלה
רגע אני מחפשת תמונה
צבאיות:(
סנדלי שורש או נעלי ספורט
תלכי אולי עם ואנס/קונברס
כפכפים, טבע, נעלים רגילות
הנה כאלה
אדידס, נייק
אני גם לא אוהבת נעליים פתוחות
אני לובשת אותן נעליים שאני לובשת בחורף
אני מסוגלת ללבוש גם מגפיים בקיץ אבל רוב הזמן אני לובשת קונברס
או כפכפים או שנעליים רגילות לא מפריע לא כל כך בקטע של החום