18 תשובות
בלנסטון
קונברס
אולסטאר
אני שמה נעלי ספורט מאווררות.זה הכי נוח לי
או סניקרס
או סניקרס
הכל מהכל אבל לרוב אני שמה כפכפים
נעלי בית כאלה כמו כפכפים
קרוקס
אני תמיד עם קרוקס זה קורע מצחוק
אני תמיד עם קרוקס זה קורע מצחוק
קונברס
כל השנה אני עם קונברס
כל השנה אני עם קונברס
בלנסטון ממש לא לקיץ!!!
אולסטארס חמוד
אולסטארס חמוד
ואנס
סניקרס כאלה
רגע אני מחפשת תמונה
רגע אני מחפשת תמונה
צבאיות:(
סנדלי שורש או נעלי ספורט
תלכי אולי עם ואנס/קונברס
תלכי אולי עם ואנס/קונברס
כפכפים, טבע, נעלים רגילות
הנה כאלה
קישורים מצורפים:
אדידס, נייק
אני גם לא אוהבת נעליים פתוחות
אני לובשת אותן נעליים שאני לובשת בחורף
אני מסוגלת ללבוש גם מגפיים בקיץ אבל רוב הזמן אני לובשת קונברס
אני לובשת אותן נעליים שאני לובשת בחורף
אני מסוגלת ללבוש גם מגפיים בקיץ אבל רוב הזמן אני לובשת קונברס
או כפכפים או שנעליים רגילות לא מפריע לא כל כך בקטע של החום
באותו הנושא: