9 תשובות
כן זה כיף
כשיחקתי רובלוקס עשיתי את זה כל הזמן
כן ברובלוקס במיקמק
בעבר הרחוק כן :(
יש לי משתמש רובלוקס לטרולים ואני מטריפה שם עד היום
עדייןן ברובלוקס הכי כיף