9 תשובות
לא.
כן זה כיף
כשיחקתי רובלוקס עשיתי את זה כל הזמן
כן ברובלוקס במיקמק
בעבר הרחוק כן :(
זה מביך
יש לי משתמש רובלוקס לטרולים ואני מטריפה שם עד היום
^מטרילה*
עדייןן ברובלוקס הכי כיף
באותו הנושא: