7 תשובות
שואל השאלה:
המצב פה לא מצוין ואני אחדד שישראל היא לא אופציה ואני רוצה לעבור *מפה*
המצב פה לא מצוין ואני אחדד שישראל היא לא אופציה ואני רוצה לעבור *מפה*
אנונימית
שואל השאלה:
היה כל כך קשה להגיד שוויץ על הפעם הראשונה? תודה.
אגב ישראל ממש לא עומדת בקריטריונים שהבאתי
ישראל אוכפת חוקים להטבפובים
יש לה ממשלה שמורכבת מקיצוניים להטבפובים שגם רוצים לשלוט בנשים
יש פה כפייה דתית
וגזענות מפה ועד הודעה חדשה
אני מחפשת מדינה הכי נורמלית שיש ואני בטוחה שישראל היא לא מהמובילות
היה כל כך קשה להגיד שוויץ על הפעם הראשונה? תודה.
אגב ישראל ממש לא עומדת בקריטריונים שהבאתי
ישראל אוכפת חוקים להטבפובים
יש לה ממשלה שמורכבת מקיצוניים להטבפובים שגם רוצים לשלוט בנשים
יש פה כפייה דתית
וגזענות מפה ועד הודעה חדשה
אני מחפשת מדינה הכי נורמלית שיש ואני בטוחה שישראל היא לא מהמובילות
אנונימית
נראלי הכי טוב לברוח לקנדה. גם מדברים שם אנגלית.
כל מקום והחסרונות שלו למול היתרונות. למשל בקנדה המהוללת מזג אוויר קר מאד וזה חסרון גדול להרבה אנשים.
תקלידי את השאלה שלך כולל רכיבי היתרונות בצ'אט gpt ותיידעי אותנו מה כתב לך בבקשה. זה מעניין.
תקלידי את השאלה שלך כולל רכיבי היתרונות בצ'אט gpt ותיידעי אותנו מה כתב לך בבקשה. זה מעניין.
שואל השאלה:
למה שאפנה לבוט^ שאלתי כאן. אם אין לך תשובה, אל תענה.
ולא העליתי כקריטריון את נושא מזג האוויר
למה שאפנה לבוט^ שאלתי כאן. אם אין לך תשובה, אל תענה.
ולא העליתי כקריטריון את נושא מזג האוויר
אנונימית
למה לעבור למדינה אחרת?
ולשאלה, כנראה תעדיפי מדינות אירופאיות או סקנדינביות, נורווגיה, שוודיה וכו'.
ולשאלה, כנראה תעדיפי מדינות אירופאיות או סקנדינביות, נורווגיה, שוודיה וכו'.
שואל השאלה:
לא שאלתי מה אני מעדיפה שאלתי באופן ברור איזו מדינה היא הכי נורמלית ועונה על הקריטריונים שרשמתי
ולמה לעבור מדינה לא קשור לפה אבל רשמתי למעלה.
לא שאלתי מה אני מעדיפה שאלתי באופן ברור איזו מדינה היא הכי נורמלית ועונה על הקריטריונים שרשמתי
ולמה לעבור מדינה לא קשור לפה אבל רשמתי למעלה.
אנונימית