10 תשובות
הם לא טוענים את זה. התפילות שלהם זה מה ששומר על מדינת ישראל ועל התושבים מכיוון שהרוב לא מתפללים ויש המון לא מאמינים בארץ
אתה רציני? תהיה בריא
שואל השאלה:
אני רציני? למה הם יושבים ומתפללים ואנשים צריכים לצאת למלחמה עם רובים ולסכן את החיים שלהם? למה לא ההפך? מה קרה כשזה הפוך פתאום זה לא בסדר
אני רציני? למה הם יושבים ומתפללים ואנשים צריכים לצאת למלחמה עם רובים ולסכן את החיים שלהם? למה לא ההפך? מה קרה כשזה הפוך פתאום זה לא בסדר
אנונימי
וואו איזו שאלה מגעילה, סורי
יש הבדל בין להתלונן על זה לבין להגיד שצריך לשלוח אותם ללבנון עם ספר תורה ביד. קצת כבוד לדת ואמונה לא תזיק לך
שואל השאלה:
הכי כבוד בעולם! אני ככ בטוח שהתפילות שלהם עוזרות שאני בטוח שאלוהים יפיל על האויבים אסונות טבע , רק הם ותפילותיהם. זה קרה בתנ"ך סיפורים כאלה.. למה כשזה הפוך זה לא בסדר? למה לסכן ילד בן 18 זה נורמלי? צבועים אתם. רק הזה נוגע עליכם זה לא בסדר
הכי כבוד בעולם! אני ככ בטוח שהתפילות שלהם עוזרות שאני בטוח שאלוהים יפיל על האויבים אסונות טבע , רק הם ותפילותיהם. זה קרה בתנ"ך סיפורים כאלה.. למה כשזה הפוך זה לא בסדר? למה לסכן ילד בן 18 זה נורמלי? צבועים אתם. רק הזה נוגע עליכם זה לא בסדר
אנונימי
אה זה אותו אחד ששאל על סוריה?
ענינו לך כבר, ליצן.
כי לא נכנסים למקום סכנה.
מי שבוטח על הנס מנקים את הזכויות שלו.
ענינו לך כבר, ליצן.
כי לא נכנסים למקום סכנה.
מי שבוטח על הנס מנקים את הזכויות שלו.
ואתה טוען שצהל מגן עליך?
אם כך אולי נשלח את כל צהל ללבנון בלי תמיכה?
לתשובה יותר מפורטת תראה מה עניתי לך אתמול
אם כך אולי נשלח את כל צהל ללבנון בלי תמיכה?
לתשובה יותר מפורטת תראה מה עניתי לך אתמול
מישהו שאל את זה כבר אתמול... יא ליצן^_^
אני גם משעמם לו ממש
באותו הנושא: