3 תשובות
לשניכם, וגם אל תעשי זה מכוער ברמות
לא. זה לא כואב לאף אחד. רק בזמן ההחלמה
ושמים אודם בדיוק באותה הצורה :)
אבל שימי לב שבזמן ההחלמה העגיל הוא לא חישוק אלא נקודה.
ושמים אודם בדיוק באותה הצורה :)
אבל שימי לב שבזמן ההחלמה העגיל הוא לא חישוק אלא נקודה.
בזמן ההחלמה זה יכול לכאוב לך אם העגיל זז, אבל אחרי ההחלמה זה לא כואב.
אם את עושה ורטיקל לברט אז שמים מסביב פשוט, אם את עושה רגיל אז העגיל לא מפריע לשים אודם
אם את עושה ורטיקל לברט אז שמים מסביב פשוט, אם את עושה רגיל אז העגיל לא מפריע לשים אודם
באותו הנושא: