38 תשובות
קנאה!!!
הם מקנאים בו שהוא מי שהוא, הקנאה ידוע בתוך תכונה מאוד מכוערת ורעה שגורמת לאדם לעיתים להתחרפן ולהפוך לאלים למסוכן וכל זה..
הם מקנאים בו שהוא מי שהוא, הקנאה ידוע בתוך תכונה מאוד מכוערת ורעה שגורמת לאדם לעיתים להתחרפן ולהפוך לאלים למסוכן וכל זה..
אין דרך להסבירר
זה נתניהו וחבריו שלא מוכנים לתת זכויות לאף אחד אחר שהוא לא יהודי גבר סטרייט וסיסגנדר
אז שכל השאר יכבדו דווקא את הבנאדם הגזען הזה?
למה שהוא לא יתחיל לכבד את כולם פשוט?
האובססיה זה כי הוא לא מביא טוב למדינה אבל עדיין נבחר כל פעם מחדש למרות התיקים המשפט והשחיתות
הבנאדם גזען, זה מספיק בשביל לדעת שהוא לא צריך להיות ראש ממשלה (כנל על לפיד וגנץ)
אז שכל השאר יכבדו דווקא את הבנאדם הגזען הזה?
למה שהוא לא יתחיל לכבד את כולם פשוט?
האובססיה זה כי הוא לא מביא טוב למדינה אבל עדיין נבחר כל פעם מחדש למרות התיקים המשפט והשחיתות
הבנאדם גזען, זה מספיק בשביל לדעת שהוא לא צריך להיות ראש ממשלה (כנל על לפיד וגנץ)
שואל השאלה:
לי זה נראה יותר עמוק מזה. הרי שנאו את נתניהו הרבה לפני הרפורמה ולפני התיקים וכו' וכו'
לשמאל אין אידאולוגיה משלו להתעסק בה? למה כל כך אובססיביים דווקא לנתניהו?
לי זה נראה יותר עמוק מזה. הרי שנאו את נתניהו הרבה לפני הרפורמה ולפני התיקים וכו' וכו'
לשמאל אין אידאולוגיה משלו להתעסק בה? למה כל כך אובססיביים דווקא לנתניהו?
אנונימי
כי הוא המנהיג של הימין
אתה תראה שכשלפיד נבחר הייתה אובססיה עליו מהגוש של ביבי לכן זה אפילו לא קשור לזה שהוא בנימין נתניהו, זה קשור לזה שהוא ראש ממשלה שהרבה לא מסכימים איתו ובצדק
שואל השאלה:
ימין זה רע?
ימין זה רע?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל האובססיה לנתניהו הייתה גם כשהוא לא נבחר
שלא לדבר על כל השקרים שאתם כותבים פה שכנראה זה ההורים האובססיביים שלכם לימדו אתכם
אבל האובססיה לנתניהו הייתה גם כשהוא לא נבחר
שלא לדבר על כל השקרים שאתם כותבים פה שכנראה זה ההורים האובססיביים שלכם לימדו אתכם
אנונימי
ימין קיצון זה רע
כמו ששמאל קיצון זה רע
כמו ששמאל קיצון זה רע
שואל השאלה:
אז jada, את ימנית?
אז jada, את ימנית?
אנונימי
שואל השאלה:
אז להורים שלך אין אובססיה לנתניהו?
אני מוכן לקבל דעות, לא אובססיה חסרת רציונל
אז להורים שלך אין אובססיה לנתניהו?
אני מוכן לקבל דעות, לא אובססיה חסרת רציונל
אנונימי
שואל השאלה:
אז ההורים שלך נגד?
חחח זה סטיפס כולם כאן שואלים שאלות
אז ההורים שלך נגד?
חחח זה סטיפס כולם כאן שואלים שאלות
אנונימי
שואל השאלה:
יודעת מה
זה אפילו לא עניין של ימין ושמאל
זה עניין של אובססיה
ולצערי גם ההורים שלי כאלה.
לדעתי כדאי להיפתח קצת מעבר לחשיבה של ההורים
יודעת מה
זה אפילו לא עניין של ימין ושמאל
זה עניין של אובססיה
ולצערי גם ההורים שלי כאלה.
לדעתי כדאי להיפתח קצת מעבר לחשיבה של ההורים
אנונימי
שואל השאלה:
כי את חושבת על נתניהו בדיוק מה שההורים שלך חושבים עליו וכותבת כאן שקרים וחצאי אמיתות לגביו
כי את חושבת על נתניהו בדיוק מה שההורים שלך חושבים עליו וכותבת כאן שקרים וחצאי אמיתות לגביו
אנונימי
השנאה של השמאל לנתניהו נובעת מהסיבה שהוא אשכנזי מרחביה יודע אנגלית פרפקט משכיל ועוד הוא ליטרלי האיש שהשמאל שואף להיות ומה קרה? הוא בא ונהיה מנהיג הימין זה מב שאוכל אותם
שואל השאלה:
אני מוכחש אליהם? התקשורת והסביבה שלך מאכילה אותך בפרופגנדה. סתם דוגמה - מה גורם לך לחשוב שביבי "הומופוב"? ונותן שוחד לדתיים? ושאנחנו משלמים על הג'קוזי בבית שלו? (אה כי על הבית של בנט ברעננה לא שילמנו 50 מיליון)
אני מוכחש אליהם? התקשורת והסביבה שלך מאכילה אותך בפרופגנדה. סתם דוגמה - מה גורם לך לחשוב שביבי "הומופוב"? ונותן שוחד לדתיים? ושאנחנו משלמים על הג'קוזי בבית שלו? (אה כי על הבית של בנט ברעננה לא שילמנו 50 מיליון)
אנונימי
אני שונא את ביבי כי הוא שמאלני בכלל. אבל מה שאני יודע זה שהוא עשה כלום ממה שאומרים שהוא עשה כי אם היה ליטרלי קצה חוט הכי קטן היו דופקים אותו מאחורה
שואל השאלה:
^^^קחי אפילו שני דברים - הביא לישראל חיסונים לפני כל העולם וחתם על הסכמים עם 4 מדינות ערב
^^^קחי אפילו שני דברים - הביא לישראל חיסונים לפני כל העולם וחתם על הסכמים עם 4 מדינות ערב
אנונימי
אומרים שהוא מכר צוללות יש לך הוכחה לזה? תראי לי הוכחה אל תגידי לי אומרים תראי לי הרשעה וגזר דין אם אין אז אל תבלבלי בשכל
שואל השאלה:
כתבתי לך כבר למה אני תומך בו - חיסונים לפני כולם ו 4 הסכמים עם מדינות ערב.
עכשיו הגקוזי זה שקר מחורטט (בטח שמעת בטיקטוק) וצוללות זה משהו שהוכח כבר כשיקרי אפילו על ידי הפרקליטות שעוינת את נתניהו.
אגב, במי את תומכת?
כתבתי לך כבר למה אני תומך בו - חיסונים לפני כולם ו 4 הסכמים עם מדינות ערב.
עכשיו הגקוזי זה שקר מחורטט (בטח שמעת בטיקטוק) וצוללות זה משהו שהוכח כבר כשיקרי אפילו על ידי הפרקליטות שעוינת את נתניהו.
אגב, במי את תומכת?
אנונימי
המדינה בוערת!
ושרה מסתפרת
ושרה מסתפרת
שואל השאלה:
חחח איזה ראש ממשלה אחר ניסה לחתום על הסכם שלום? נתניהו היה הראשון אחרי 25 שנה מאז ההסכם האחרון עם ירדן
להגיד שהחיסונים לא באמת עזרו זה באמת קשקוש וסותר כל מה שהמדע אומר בנושא.
לגבי זה שאני מדבר על 2020 - אחרי 2020 הוא היה באופוזיציה כשהייתה כאן ממשלה נוראית של בנט לפיד
חחח איזה ראש ממשלה אחר ניסה לחתום על הסכם שלום? נתניהו היה הראשון אחרי 25 שנה מאז ההסכם האחרון עם ירדן
להגיד שהחיסונים לא באמת עזרו זה באמת קשקוש וסותר כל מה שהמדע אומר בנושא.
לגבי זה שאני מדבר על 2020 - אחרי 2020 הוא היה באופוזיציה כשהייתה כאן ממשלה נוראית של בנט לפיד
אנונימי
שואל השאלה:
ביבי מקדם עכשיו פרויקט הזרמת גז טבעי לאירופה המשוועת לאנרגיה (בגלל מלחמת רוסיה-אוקראינה), דרך יוון וקפריסין. הוא כבר ביקר בשביל זה באיטליה, צרפת ואנגליה.
הפרויקט הזה יזרים תגמולים ענקיים לאזרחי ישראל
ביבי מקדם עכשיו פרויקט הזרמת גז טבעי לאירופה המשוועת לאנרגיה (בגלל מלחמת רוסיה-אוקראינה), דרך יוון וקפריסין. הוא כבר ביקר בשביל זה באיטליה, צרפת ואנגליה.
הפרויקט הזה יזרים תגמולים ענקיים לאזרחי ישראל
אנונימי
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאמרת הודעה מעל מה שכתבתי...
מי שגירש יהודים מגוש קטיף זה אריק שרון וביבי התפטר מהממשלה הזאת ובסוף הצביע נגד
זה בדיוק מה שאמרת הודעה מעל מה שכתבתי...
מי שגירש יהודים מגוש קטיף זה אריק שרון וביבי התפטר מהממשלה הזאת ובסוף הצביע נגד
אנונימי
הם הולכים אחרי העדר, אין הרבה שכל ואינטיליגנציה מאחורי זה.
אנונימית
חלק במדיני והביטחוני הוא גרוע זה נכון. מה שקשור לכלכלה הוא גאון ואני יותר מתומך שלהטב ימותו אז לא אכפת לי מה יעשו איתם כל עוד הם לא יכולים לאמץ ילדים ולאנוס להם את התודעה
אנשים סתם מאמינים לכל דבר שמפיצים כשזה מגיע לביבי.
זה נותן להם הצדקה מסויימת כנראה לעמדות הפוליטיות שלהם.
זה נותן להם הצדקה מסויימת כנראה לעמדות הפוליטיות שלהם.
לא שמאלנים, נתניהו הוא בעצמו די שמאלני, אני מניחה שבשמאלנים הכוונה היא למתנגדים אליו.
אז אתה באמת חושב שאם מליוני אנשים שונאים אדם אחד אז זה אומר שמליוני האנשים האלה הם הבעיה? כשל לוגי חריף.
אז אתה באמת חושב שאם מליוני אנשים שונאים אדם אחד אז זה אומר שמליוני האנשים האלה הם הבעיה? כשל לוגי חריף.
זה לא שנאה של הבן אדם זה שינאה של המעשים שלו שיש להם תוצאות שמשפיעות על כל המדינה (כולל אותם אנשים)
תבין הם עדר של עוורים, יפה שאתה מתאמץ בכלל..
אנונימי
שואל השאלה:
רספונסר, מיליונים גם אוהבים את הבן אדם האחד הזה - אולי הוא צודק?
בכלל, לא הבנתי את הטיעון שלך. זה שהרבה שונאים מישהו אומר שהם צודקים? האמת היא עניין של "הרוב קובע"? אם כבר הכשל הלוגי הוא אצלך.
מיה, אם זה היה שנאה רק של המעשים האובססיה לנתניהו לא הייתה כל כך חזקה לרמה שיש אנשים שהשנאה לאיש היא כל החיים שלהם בערך.
רספונסר, מיליונים גם אוהבים את הבן אדם האחד הזה - אולי הוא צודק?
בכלל, לא הבנתי את הטיעון שלך. זה שהרבה שונאים מישהו אומר שהם צודקים? האמת היא עניין של "הרוב קובע"? אם כבר הכשל הלוגי הוא אצלך.
מיה, אם זה היה שנאה רק של המעשים האובססיה לנתניהו לא הייתה כל כך חזקה לרמה שיש אנשים שהשנאה לאיש היא כל החיים שלהם בערך.
אנונימי
מה שאני אומרת זה שלנתניהו יש אחריות על עם שלם בלי יוצא מן הכלל (הרעיון העיקרי של ראש ממשלה-לדאוג לכל העם) ואם חלק ענק בעם לא אוהב אותו, מן המובן שזה אומר שהוא עושה משהו לא נכון, זה אומר שהוא אולי לא דואג להם ולא ממלא את חובתו כמנהיג, איך זה אשמת העם? ציפיתי שתנחש שיש לאנשים שונים עמדות ורצונות שונים, לכן חלק אוהב אותו וחלק לא.
שואל השאלה:
חלק ענק בעם לא אהב כמעט כל ראש ממשלה שהיה בישראל משחר ההיסטוריה. את מנחם בגין למשל הגדילו להשוות למוסוליני
חלק ענק בעם לא אהב כמעט כל ראש ממשלה שהיה בישראל משחר ההיסטוריה. את מנחם בגין למשל הגדילו להשוות למוסוליני
אנונימי
אני מבינה, אבל איך בדיוק השנאה שיש על ביבי שונה מהשנאה שהייתה על כל ראש ממשלה במהלך ההיסטוריה?
שואל השאלה:
חוץ מזה שאם הולכים לפי הטיעון שלך אז לפחות פחות אנשים שונאים אותו מאשר שאר האופציות
הרי הוא זה שנבחר על פני על שאר המנהיגים האחרים שעמדו מולו
חוץ מזה שאם הולכים לפי הטיעון שלך אז לפחות פחות אנשים שונאים אותו מאשר שאר האופציות
הרי הוא זה שנבחר על פני על שאר המנהיגים האחרים שעמדו מולו
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שהיא שונה בכך שאצל ביבי לוקחים את זה למקום מאוד פרסונלי, עד כדי כך שנוגעים במקומות שממש לא היה מקובל לגעת בהם כמו משפחה
אני חושב שהיא שונה בכך שאצל ביבי לוקחים את זה למקום מאוד פרסונלי, עד כדי כך שנוגעים במקומות שממש לא היה מקובל לגעת בהם כמו משפחה
אנונימי
אז כנראה שהוא יותר נורא מראשי ממשלה שהיו? ואיך אתה בטוח שלא שנאו באותם דרכים את ראשי הממשלה הקודמים?
שואל השאלה:
או שהוא מייצג ציבור שאנשים מסוימים התרגלו לשנוא וקל להם יותר לשנוא את האיש מאשר ציבור שלם
או שהוא מייצג ציבור שאנשים מסוימים התרגלו לשנוא וקל להם יותר לשנוא את האיש מאשר ציבור שלם
אנונימי