6 תשובות
כן הוא היה לי ממש טוב
אקניל בכללי ממש טוב
Snt
כן, בנזק יותר טוב
רק עשה לי נזק.
מייבש ברמות ועוד שמתי קרם לחות שמותאם לעור שלי ועדיין הפצעים עצמם התקלפו, ועד עכשיו, אחרי כמעט שנה נשארו לי כתמים וצלקות. אני חושבת שזה תלוי בסוג העור שלך, למרות ששלי שומני/מעורב, וגם להתייעץ עם קוסמטיקאית לפני
:,D
ריבה לא ממליצה
לשטוף בסבון פנים טבעי 100%
לכי למיכל לוין היא אחלה