5 תשובות
כן קר אני חושבת
כן עדיין קר
אני גר בטבריה וזאת לא תקופה כל כך קרה עדיף לבוא עם חולצה ארוכה אבל לא עבה או קפוצ'ון אם את רגישה לקור
אנונימי
שואל השאלה:
^
בלילה עדיף להיות עם ארוך? כי אני הולכת להיות שם ממחר עד סוף השבוע ואני רוצה לדעת אם לשים חולצות קצרות או ארוכות
^
בלילה עדיף להיות עם ארוך? כי אני הולכת להיות שם ממחר עד סוף השבוע ואני רוצה לדעת אם לשים חולצות קצרות או ארוכות
אנונימית
עדיף להיות כל היום עם חולצה ארוכה אבל לא עבה
אנונימי
באותו הנושא: