התחברות
הרשמה
תהיה שביתה גם בלילה? למי שעובד לילה
27 במרץ 2023, 18:44
לילה
חוקי עבודה
ישראל
הפגנות
שביתה
3 תשובות
כן
פ
פרי פתח תקווה(לא אבטיח)
כן
ת
תרמילית1
שואל השאלה:
בטוחים?
אנונימית
באותו הנושא:
אמרו שתהיה בשתיים בלילה אזעקה במרכז ובשרון, תהיה לדעתכם??
מי מחליט לבנות אתר בנייה ליד בתים של אנשים ולמה לעזעזל הם עובדים באחד בלילה ??
אני לבד בבית ומפחדת שתהיה אזעקה בלילה ואני לא אשמע
מי שמבית שמש, זה נכון שתהיה הפסקת חשמל היום מ10 בלילה עד 3 לפנות בוקר?
אני עובד במוצאי שבת עד 1 בלילה ואז למחרת עובד מ5 בבוקר, זה בסדר?
למה מי שעובד בלילה מרוויח יותר כסף?
אני יכול להשאיר את המסך דולק בלילה ותהיה לי כזאת אנימציה נחמדה ללילה?
אני עובד לילה בשמירה איך להעביר את הלילה מהר?
אני עובד בG-ONE של השמירה משמרת לילה אני גם אקבל את האחוזים של הלילה?
אם אני עובד בשבת בלילה מ23:00 עד 7:00 בבוקר שאחרי, אני מרוויח שעות שבת?
אני ממש מפחדת ללכת לישון כי אני מפחדת שתהיה אזעקה בלילה,איך להירגע? יש סיכוי שתהיה ברחובות הלילה או בבוקר אזעקה?