6 תשובות
מישהו שמפגין
פורעי חוק, אנשים שחושבים שצריך להוריד את הממשלות
אנריכסט זה בנאדם שעושה בלאגן
אחד שמתנגד לממשלה
אנשים שמאמינים בחוקים משל עצמם יותר משל ממשלה
אנרכיסט זה בן אדם שמאמין באנרכיזם - כלומר בצורת שלטון שבה אין באמת שלטון אלא פשוט כל אחד עושה מה שטוב לו, אין חוקין, אין שלטון מרוכז, כל אחד לעצמו.
זה שהתחילו עכשיו לזרוק את המילה הזאת על ימין ועל שמאל זה קצת מנותק מהמשמעות שלה