שלום (השם שלי) מה שלומך?את לא עונה אני מבינה אותך. לא רוצה לחזור?עכשו תקופה קשה אבל חגים עוברים הכל יסתדר.בכל זאת אני מעריכה אותך את ילדה מאוד טובה מה שתחליטי שיהיה לך רק בהצלחה
אני עזבתי בפתאומיות את העבודה ואני רוצה לחזור
27 במרץ 2023, 11:30
תשובה אחת
הי הייתה לי תקופה עמוסה אז לא יכולתי לעבוד כרגע המצב יותר טוב העבודה עוד רלוונטית ?