5 תשובות
לא זה רק נראה לך זה מקטע ידידותי ^^
זה לא אומר יותר מדי, יש אנשים שאינם נותנים לאימוגי של לבבות חשיבות רבה ומשמעות מאחריהם. אל תקח את זה אישית, היא כנראה אדם כזה ואין לזה שום משקל או רגש רומנטי כלפיך.
שואל השאלה:
^אפילו בנות שיצאתי איתן לא שלחו לי לב אדום. לדעתי יש לזה משמעות גדולה
אנונימי
לא אומר הרבה זה כולה לב אדום זה רק אימוגי