11 תשובות
כנראה זה לא בגללך והיא פשוט הרגישה עצובה באותו רגע
אנונימית
בטוח שזה בגלל הכלבה?
אנונימי
אולי היא במחזור
אנונימית
כנראה שהיא מרגישה עומס מבחינה נפשית או שהיא לא רוצה לפגוש מישהו שיכול להיות שהיא תראה אם היא תרד
אתה לא תמיד יודע מה עובר על אנשים. תתן לה להירגע טיפה ואז תדבר איתה אבל ברוגע לא לכעוס
שואל השאלה:
היא בת 8 איך היא תהיה במחזור בדיוק???
אנונימית
יכול להיות שהיא לא הרגישה טוב בלי קשר ואולי קרה משהו
וזה שביקשת ממנה משהו החמיר את זה, אז היא בכתה
כנראה קרה משהו
דברי איתה אף אחד לא יכול לדעת מה עובר אליה אם לא תשאלו
^
נשמה יקרה אנחנו לא מכירים את ההתנהגות של אחותך
את לא יכולה להתעצבן כשאנחנו מנסים לעזור לך
למה שאלת אם את יודעת שהיא סתם מחפשת צומי?
שואל השאלה:
לא קרה כלום היא גם עושה פוזות סתם בלי קשר נגיד ביקשתי ממנה מתישהו לבוא איתי שנייה למכולת לארח לי חברה והיא התחילה לעשות פוזות ביקשתי שתביא לי נייר והיא עשתה פוזות אז אל תגידו שעובר עליה משהו.
גם אם היה עובר עליה משהו היא הייתה מספרת או לי או לאמא שלי.
אנונימית