10 תשובות
הרגו את המשחק לצערי
היה סבבה ככה ב2017 אבל המשחק די מת בישראל וככה ככה בחול
שחקתי תקופה זה פשוט לא כיף כבר
מזל שיש ואל
מזל שיש ואל
שואל השאלה:
וואי הייתי משחקת לפני כמה שנים אבל זה יצא לי מהתחת והאנשים שם זוועה
וואי הייתי משחקת לפני כמה שנים אבל זה יצא לי מהתחת והאנשים שם זוועה
אנונימית
אין על ליג
כן, ממש כיף עם חברים :)
שואל השאלה:
אמאלהה נשבעת חשבתי כולם נטשו את המשחק הזה ועכשיו שגיליתי שעוד מישהי מישראל + בת משחקת אנחנו חייבות לשחק ביחדד
אמאלהה נשבעת חשבתי כולם נטשו את המשחק הזה ועכשיו שגיליתי שעוד מישהי מישראל + בת משחקת אנחנו חייבות לשחק ביחדד
אנונימית
אני חשבתי שלא אשמע את השם הזה בחיים!
תודה ילד, האמונה שלי חזרה בזכותך...
תודה ילד, האמונה שלי חזרה בזכותך...
ברור אני משחק מלא
אוברוואץ' 2 נהיה כל כך הרבה יותר כיף
אוברוואץ' 2 נהיה כל כך הרבה יותר כיף
למה אתם מגזימים אוברוואץ' 2 אחד המשחקים החזקים בעולם עכשיו
רק בארץ הוא קצת כבוי
רק בארץ הוא קצת כבוי
באותו הנושא: