10 תשובות
הרגו את המשחק לצערי
היה סבבה ככה ב2017 אבל המשחק די מת בישראל וככה ככה בחול
שחקתי תקופה זה פשוט לא כיף כבר
מזל שיש ואל
שואל השאלה:
וואי הייתי משחקת לפני כמה שנים אבל זה יצא לי מהתחת והאנשים שם זוועה
אנונימית
אין על ליג
כן, ממש כיף עם חברים :)
שואל השאלה:
אמאלהה נשבעת חשבתי כולם נטשו את המשחק הזה ועכשיו שגיליתי שעוד מישהי מישראל + בת משחקת אנחנו חייבות לשחק ביחדד
אנונימית
אני חשבתי שלא אשמע את השם הזה בחיים!
תודה ילד, האמונה שלי חזרה בזכותך...
ברור אני משחק מלא
אוברוואץ' 2 נהיה כל כך הרבה יותר כיף
למה אתם מגזימים אוברוואץ' 2 אחד המשחקים החזקים בעולם עכשיו
רק בארץ הוא קצת כבוי