4 תשובות
זה דרך יותר יפה
זה אותו דבר
התשובה לא נכונה, מתנצלת.
היי, זה לא נכון ^. אין הבדל במחקר בין הפרעות נפש למחלות נפש.
לכל ההפרעות *כולן* יש בסיס גנטי. להגיד שהפרעה נפשית נובעת מבעיה נפשית זה nonsense. ולא הכל נובע מטראומות ילדות, זו תפיסה מאוד ישנה מימי פרויד. במיוחד לא מאניה דפרסיה, שהיא הפרעה עם בסיס גנטי מאוד חזק. כנ"ל סכיזופרניה.
מקור: אני סטודנטית לפסיכולוגיה
לכל ההפרעות *כולן* יש בסיס גנטי. להגיד שהפרעה נפשית נובעת מבעיה נפשית זה nonsense. ולא הכל נובע מטראומות ילדות, זו תפיסה מאוד ישנה מימי פרויד. במיוחד לא מאניה דפרסיה, שהיא הפרעה עם בסיס גנטי מאוד חזק. כנ"ל סכיזופרניה.
מקור: אני סטודנטית לפסיכולוגיה
באותו הנושא: