8 תשובות
אז ממה את מפחדת
אז ממה זה נובע?
טיסה זה הרבה יותר בטוח מרכב דרך אגב.. למה את נכנסת לחרדות?
טיסה זה הרבה יותר בטוח מרכב דרך אגב.. למה את נכנסת לחרדות?
שואל השאלה:
שהמטוס ממריא ונוחת שאני ממש ארגיש את זה ואקבל חרדה
שהמטוס ממריא ונוחת שאני ממש ארגיש את זה ואקבל חרדה
אנונימית
היית פעם על מטוס?
לא מרגישים את זה בכלל, את לא מרגישה כלום, הוא יורד ממש בהדרגה
לא מרגישים את זה בכלל, את לא מרגישה כלום, הוא יורד ממש בהדרגה
שואל השאלה:
וההמראה?
וההמראה?
אנונימית
כלום.
האמת שגם אני בפעם הראשונה ציפיתי לזה
רק שאני התלהבתי וחשבתי שזה יהיה כמו רכבת הרים
בסוף התאכזבתי כי באמת לא מרגישים כלום חוץ מקצת כאב באוזניים
האמת שגם אני בפעם הראשונה ציפיתי לזה
רק שאני התלהבתי וחשבתי שזה יהיה כמו רכבת הרים
בסוף התאכזבתי כי באמת לא מרגישים כלום חוץ מקצת כאב באוזניים
הסיכוי שלך למות בדרך לשדה התעופה גדול פי המון מהסיכוי שלך למות בהתרסקות מטוס.
תכלס מרגישים המראה ונחיתה וזה לא מפחיד כמו שאת חושבת.
באותו הנושא: