3 תשובות
אממ קודם אני צריכה שתגידי איזה פאוורפינט יש לך 2003 / 2010 כאילו לפני שאני יתחיל להביא לך הסבר ארוך ומפותל שיהיה סתם מיותר בסוף -.-
אה בעיקרון זה לא בעיה תיכנסי פשוט ל < insert > word art < תכתבי את הטקסט שלך < תיכנסי ל < animations < תבחרי את האפקט המועדף עליך:)
אם את רוצה שזה יהיה באפקט מכונת כתיבה תבחרי flip או drop בהצלחה:)
אם את רוצה שזה יהיה באפקט מכונת כתיבה תבחרי flip או drop בהצלחה:)
אה בעיקרון זה לא בעיה תיכנסי פשוט ל < insert > word art < תכתבי את הטקסט שלך < תיכנסי ל < animations < תבחרי את האפקט המועדף עליך:)
אם את רוצה שזה יהיה באפקט מכונת כתיבה תבחרי flip או drop בהצלחה:)
אם את רוצה שזה יהיה באפקט מכונת כתיבה תבחרי flip או drop בהצלחה:)
אנונימית
באותו הנושא: