2 תשובות
אז תורידי שיהיה מסודר
אם זה לא עם תמונות וגרפיקה כבדה, זה לא אמור להיות כבד. אפשר במייל, ווצאפ וכו'.
בתצוגת אינטרנט כגון בתוך המייל או גוגל דוקס, זה בדרך כלל לא נראה אותו דבר, אבל כשמורידים את הקובץ הוא נהיה דיי דומה למקור.
אם העיצוב חשוב, אז מומלץ לשמור עותק כ-pdf, זה מונע שינויים ומציג כמו אצלך.