6 תשובות
לעצום עיניים
שואל השאלה:
תודה
תודה
בכיף^
זה לא נעים במיוחד, אבל גם לא כואב.
בסך הכל רבע שעה, לא מעבר. אני תמיד עוצמת עיניים בטיפולי שיניים.
בסך הכל רבע שעה, לא מעבר. אני תמיד עוצמת עיניים בטיפולי שיניים.
שואל השאלה:
בסוף לא עשיתי את זה
תודה בכל זאת
בסוף לא עשיתי את זה
תודה בכל זאת
טוב לא נורא בפעם אחרת^
באותו הנושא: