6 תשובות
לעצום עיניים
שואל השאלה:
תודה
בכיף^
זה לא נעים במיוחד, אבל גם לא כואב.
בסך הכל רבע שעה, לא מעבר. אני תמיד עוצמת עיניים בטיפולי שיניים.
שואל השאלה:
בסוף לא עשיתי את זה
תודה בכל זאת
טוב לא נורא בפעם אחרת^
באותו הנושא: