11 תשובות
לא זה יפה ומלא לובשים את זה
שואל השאלה:
תודה
תודה
לא זה יפה רצח
זה מהמם
רק שימי חולצה לבנה או שחורה או אפורה
לא חולצה צבעונית מדי
רק שימי חולצה לבנה או שחורה או אפורה
לא חולצה צבעונית מדי
יש לי חברה שלובשת את זה וזה נדיר
לא זה בסדר
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
לאא זה שלמות
הלוואי ויכולתי ללבוש מכנסי דגמח
לא מביך מכירה כמה שלובשות
לא,
ומלא לובשים את זה
ומלא לובשים את זה
באותו הנושא: