6 תשובות
מחלה.
שואל השאלה:
^^ עדיין לא הבנתי
^^ עדיין לא הבנתי
ילדת uwu זה ילדת דיסקורד שהיא קרינג'ית (uwu זה צליל נכה שהן עושות בגלל זה קוראים לזה ככה)
ילדת ארה פעם ראשונה אני שומעת אבל מניחה שזה ילדת אנימה קרינגית , אם הכוונה בארה זה לאיזה מילה ביפנית שהיתה פעם טרנד בטיקטוק
ילדת ארה פעם ראשונה אני שומעת אבל מניחה שזה ילדת אנימה קרינגית , אם הכוונה בארה זה לאיזה מילה ביפנית שהיתה פעם טרנד בטיקטוק
אנונימית
כמו ארן ייגאר כזה
אנונימי
ילדות חסרות זכויות
אנונימית
מזל שהם נולדו
אנונימי
באותו הנושא: