11 תשובות
ירד לך כל הסוכר ולא יהיה לך סוכר בגוף
שואל השאלה:
אבל בפירות יש סוכר
כמעט בכל דבר יש
אבל בפירות יש סוכר
כמעט בכל דבר יש
אנונימית
תרזה ממש פעם אכלתי קינואה חזה עוף סלט במשך חודש וירדתי חמש או ארבע קילו
שואל השאלה:
רק בחודש?
כי הבעיה שאני כבר ירדתי איזה 20 קילו ובטוחה שעליתי לפחות 4-3 וקשה לי להוריד אותם
רק בחודש?
כי הבעיה שאני כבר ירדתי איזה 20 קילו ובטוחה שעליתי לפחות 4-3 וקשה לי להוריד אותם
אנונימית
אני כבר שבועיים אוכל רק חזה עוף אורז וסלט ושותה רק מים(מיץ 2 פחיות בסופש וממתק מלוח אחד- לא מעבר)
אני מרגיש נפלא ברמה מוגזמת. רציני
אני מרגיש נפלא ברמה מוגזמת. רציני
אל תיהי קשה אם עצמך שלא בטעות תרעיבי את עצמך פשוט תנסי לשמור על שגרה בריאה לפי הדיאטנית שלך והכל יהיה בסדר
עם
שואל השאלה:
לא מאמינה בדיאטיניות^^
ואיזה מאכלים זה בסדר?כאילו נניח אם אני רוצה להכין עוגיות עם חמאת בוטנים ודבש?או להוסיף רטבים כמו סויה צילי לדברים שאני מכינה?
לא מאמינה בדיאטיניות^^
ואיזה מאכלים זה בסדר?כאילו נניח אם אני רוצה להכין עוגיות עם חמאת בוטנים ודבש?או להוסיף רטבים כמו סויה צילי לדברים שאני מכינה?
אנונימית
תכאלי רק חלבונים לא פחמימות לא סוכרים לא כתום
בחלבון 200 גרם (לדוגמה צלחת אורז/חתיכת חזה עוף) יש מספיק סוכרים שיעזרו לגוף לצמוח ולהחזיק את עצמו
בחלבון 200 גרם (לדוגמה צלחת אורז/חתיכת חזה עוף) יש מספיק סוכרים שיעזרו לגוף לצמוח ולהחזיק את עצמו
שואל השאלה:
חזה עוף בלי כלום רק מלח?
אני מרגישה מנופחת אם אני אוכלת בשר
חזה עוף בלי כלום רק מלח?
אני מרגישה מנופחת אם אני אוכלת בשר
אנונימית
מה שיקרה זה שלא תצליחי להתמיד בזה כי זה לא אנושי ולא הגיוני, ואז תתייאשי ותתבאסי על עצמך ותאכלי מלא שטויות כדי לפצות על זה
אנונימית