18 תשובות
רק בפורים
לא אוף
כן
כן:)
כן ח
לא
כן חחח למה שלא יסכימו?:)
כן d:
כן.. חח באים איך שרוצים אין סמל בית ספר אין כלום (:
כן
כן..
כן, לחצי מהבנות יש גוונים -זה מכוער
לא o_o
כן
אנונימי
אם זה לא בולט כן
כן אבל רק לצבע טבעי..
לא לירוק או כחול או ורוד למשל..
לא לירוק או כחול או ורוד למשל..
כן אבל רק לצבע אחיד, בלי נגיד גוונים או רק בקצוות
כן מותר הכל:)
באותו הנושא: