18 תשובות
כן
כן:)
לא
כן חחח למה שלא יסכימו?:)
כן d:
כן.. חח באים איך שרוצים אין סמל בית ספר אין כלום (:
כן..
כן, לחצי מהבנות יש גוונים -זה מכוער
כן
אנונימי
אם זה לא בולט כן
כן אבל רק לצבע טבעי..
לא לירוק או כחול או ורוד למשל..
כן אבל רק לצבע אחיד, בלי נגיד גוונים או רק בקצוות
כן מותר הכל:)