7 תשובות
ממליצה לך לקחת כדור בשביל שלא יכאב לך הבטן
תקחי כדור, זה יקל עלייך מאוד
את יכולה רין עם זה שום בעיה זה רק יכול לעזור לך
תקחי למה לסבול
לא ממליצה לך לא לקחת כדור נכון זה עוזר לכמה שעות אבל זה לא ממש עוזר אני בכלל לא מבינה את הבנות שלוקחות ואני ממש לא ממליצה לך לא לקחת המחזור בא בגלים את לא יכולה לדעת מתי תקבלי קשה ומתי תקבלי קל זה יעבור ממליצה לך לשים כרית חימום על האזור הכואב וזה לאט לאט יעבור בכל אופן נעצתי בהצלחה
תקחי אם כואב לך ממש
תקחי כדור אדוויל הוא ממש עוזר
או שתשימי שקית חימום על הבטן זה יכול לעזור
או שתשימי שקית חימום על הבטן זה יכול לעזור
באותו הנושא: