8 תשובות
מה השאלה אבל??
שואל השאלה:
מה לעשות
אנונימי
^אין מה לעשות
הוא נהג, אתה מתנדב
אם תצא איתו ביחד במשמרת אין לך מה לעשות עם זה, תאמין לי שהוא לא יזכור אותך ואת מה שקרה
יש ימים טובים וימים קצת פחות טובים, אולי באותו היום הוא היה קצת פחות בעניינים, קורה.
חחח רוצה לשמוע סיפור מצחיק
כשהייתי חניכה הייתי עם נהג שהתבלבל בשם שלי וקרא לי כל המשמרת לא בשם שלי והייתי מובכת מדיי בשביל לתקן אותו ופשוט התפללתי שלא ישבצו אותנו ביחד
ואז באמת לא שיבצו אותנו ביחד והוא עזב את התחנה ומסתבר שהוא היה מטריד בנות אז העיפו אותו

לא משנה בקשר לשאלה פשוט אם את רוצה בסידור שיש לך איתו תנסי להתחלף עם מישהו
אנונימית
עשית משהו לא בסדר והוא אמר לך שעשית משהו אל בסדר די להיות תינוק הוא נהג אתה נוער כמה קשה זה כבר בדיקת סוכר
תבליג, אתם כנראה הולכים לעלות עוד הרבה ביחד אם הוא נהג בתחנה שלך
תן לעצמך לזרום ולהנות במשמרות, זו המטרה בהתנדבות
לתת לזה לעשות לך טוב בדיוק כמו שאתה עושה לאחרים
תנסה פשוט לזרום איתו
להכיר את העבודה שלו ללמוד אותו
ואז יהיה הרבה יותר טוב לשניכם
אל תשפוט על משמרת אחת, גם לפי מה שאמרת לא ככ היית מרוכז בה
ממתי מתנדבי נוער בודקים סוכר
אנונימית
^מה זה אני אדווח לאלי בין
אנונימית