7 תשובות
פוט לוקר , jd
פוטר לוקר ומגה ספורט
שואל השאלה:
זו נעל בעיקרון שהיא גם לבנים נכון? אני לא אראה מוזר שאני אלך איתה? כי התייעצתי עם כמה חברים ואמרו לי שזו נעל של "כוסיות" אבל לדעתי היא יפה
זו נעל בעיקרון שהיא גם לבנים נכון? אני לא אראה מוזר שאני אלך איתה? כי התייעצתי עם כמה חברים ואמרו לי שזו נעל של "כוסיות" אבל לדעתי היא יפה
אנונימי
^^ לא לא זו נעל יוניסקס זה מתאים גם לבנים וגם לבנות
שואל השאלה:
סבבה תודה!
סבבה תודה!
אנונימי
^^^^^זה מתאים גם לבנים וגם לבנות וזה לא יראה מוזר עלייך
בכל מקום
באותו הנושא: