4 תשובות
היי מה קורה... ותהיי פתוחה איתו...
שואל השאלה:
אבל הוא בשכבה ח ואני ב ז ולא דיברנו בחיים!
תגידי לו היי מה קורה וכאלה ותראי שהשיחה תזרום ;) בהצלחה ♥
אני בטוח שאם תתחילי איתו קודם הוא יזרום תחמיאי לו.
באותו הנושא: