התחברות
הרשמה
כשאני נכנס ל סקייפ מהמחשב של סבא שלי זה מראה את זה מה לעשות? -
קישור מצורף
24 במרץ 2023, 16:01
תקלות
סקייפ
Skype
Windows
תמיכה
תשובה אחת
התקנה מחדש
r
roflcopter
באותו הנושא:
למה כשאני נכנס לשאלות ששאלתי אז זה מראה לי ככה?
אם נכנסים לווצאפ דרך המחשב וזה נכנס כבר אוטומטית זה עדיין מראה התראה בטלפון שנכנסת מהמחשב?
מישהו יודע למה כשאני נכנס לשרת הציבורי שלי זה לא מראה לי את הסקין אבל כשאני נכנס לשרת פרטי אז זה כן מראה תסקין
כשאני נכנס לפרופיל של מישהו בme זה מראה לו?
נכון אם נכנסים לזום מהמחשב אז המצלמה הפוכה כאלו אז זה ככה גם אם נכנסים מהטלפון?
אמאלה למה כשאני נכנס לשאלות ששאלתי זה מה שמראה לי ?
למה כשאני נכנס לפרופילים של אנשים זה לא מראה לי מה הדירוג אמינות שלהם?
כשאני מדליק את המחשב זה מראה check cable connection
למה כשאני מנסה להכנס ליוטיוב מהמחשב זה מראה לי רק יוטיוב קידז ולא נותן מה לעשות??
המסך של המחשב שחור וניביתמ להדליק אותו זה מראה שהוא דלוק גם המחשב וגם המסך
אם אני מחוברת לווצאפ מהמחשב זה מראה שאני מחוברת?