3 תשובות
מבינה אותך לגמרי, הדייט הראשון שלי היה בגיל 22 וגם אני לא שותה והוא כן
הלכנו לבר והיה גרוע חחח
אבל שיהיה לך בהצלחה, מקסימום אתה צובר ניסיון:)
אנונימית
שואל השאלה:
חח למה היה גרוע?
אנונימי
פיקניק בים עם כמה בירות