3 תשובות
כן עדיף לקחת מלא לפני הטסט מאשר להיכשל ולשלם עוד פלוס לחכות חודש לטסט הבא
אם לא נהגת הרבה זמן אז הגיוני שהוא אומר 4-5 שיעורים
בהצלחהה