2 תשובות
סליחה, לא הבנתי את השאלה, תוכל.י לחזור עליה בצורה ברורה יותר?
מה הכוונה לפי הזהות המקורית בפתרון המשוואה?
מה הכוונה לפי הזהות המקורית בפתרון המשוואה?
שואל השאלה:
כשאני צריכה להחליף זהות כדי למצוא את נקודת הקיצון אז כשאני עושה את הפאי זה לפי המקורית או לפי הזהות החדשה?
כשאני צריכה להחליף זהות כדי למצוא את נקודת הקיצון אז כשאני עושה את הפאי זה לפי המקורית או לפי הזהות החדשה?
באותו הנושא: