7 תשובות
אין משהו רע בכסף. זה ממש נחמד שיש לך כסף ואתה יכול ישר לקנות מה שבא לך. אני אומרת תנסה. אם תתקבל זה נחמד. ומקסימום תרגיש שזה מבזבז לך את הכיף של החופש תתפטר
שואל השאלה:
אבל זה לעבוד מ9 בבוקר עד 6 בערב
אבל זה לעבוד מ9 בבוקר עד 6 בערב
תנסה. תעבוד שבוע. תרוויח אלף שקל. לאן אתה הולך? לעבוד באיקאה סייל?
שואל השאלה:
עובד בבית אריזה ומקבל בחמשה ימים 1500
עובד בבית אריזה ומקבל בחמשה ימים 1500
עוד יותר טוב
כסך זה תמיד טוב
מקסימום גם אם תתפטר. ישלמו לך על השעות שעבדת
באותו הנושא: