7 תשובות
שואל השאלה:
למה אני צריכה טלפון חומד?
אנונימית
דעתי היא שכל הכבוד, תתעלמי מצחקוקים- יש אנשים ילדותיים בעולם.
אני חושבת שזה דווקא גאווה
אני הייתי האחרונה מהחברות שקיבלה טלפון (הפרש של שנה לפחות) ואני חושבת שכל עוד אין טלפון יש הרבה יותר זמן וברגעה שתקבלי טלפון את תהיי עליו סתם והזמן פתאום יעבור וכזה אז ממש כל הכוד לך
ולמי אכפת מה הם חושבים
אני היחידה שחושבת על זה שאם אין לה טלפון אז איך כותבת את השאלה?
שואל השאלה:
מהלפטופ..
אנונימית
^אה חחחח ולשאלה, תתעלמי מהם מפגרים, עדיף לך, לי יש טלפון רק לשיחות, מצלמה וווצאפ.
שתתעלמי ותעשי מה שאת רואה לנכון