3 תשובות
שמור לעצמך
שואל השאלה:
בגלל שזה תהליך ארוך לרשום את עצמי ברשות האוכלוסין כחסר דת
בגלל שזה תהליך ארוך לרשום את עצמי ברשות האוכלוסין כחסר דת
אנונימי
אני חושב שיש לזה רק חסרונות
באותו הנושא: