9 תשובות
כן
כן, או לדווח לנאמנים
כן
תכתבי לו "חה גנבתי לך את התמונה היפהפייה והמושקעת מה תגיד על זה"
כן
אבל אם גנבו אז זה סימן שזה יפה
כן זו שיא החוצפה
מישהי גנבה לי פה משפט מהביו שאני המצאתי רציתי להרביץ לה
שואל השאלה:
ואז כולם יחשבו שאני גנבתי מימנו^^^
אנונימי
כן ברור
אם זה לא הולך אז תפנה לנאמנים
^^אבל זה יעצבן אותו ברמות;))