17 תשובות
לא, זה לא מתאים לי
כן אני אוהבת רק מניאקים
כן רק אם הוא רגיש אליי
מי המסכנה שתגיד כן
לא
אני אוהבת קנאים אבל ממש חשוב לי שהיה רגיש
אני אוהבת קנאים אבל ממש חשוב לי שהיה רגיש
שואל השאלה:
לא הוא לא רגיש גם אלייך
לא הוא לא רגיש גם אלייך
אנונימי
שואל השאלה:
^^לא דיברתי קנאה
^^לא דיברתי קנאה
אנונימי
אז מה הפואנטה זה כמו לצאת עם רובוט חח
אז שיילך להתמשגל עם קטנוע
שואל השאלה:
לא שאין לו רגשות, הוא פשוט לא רגיש. זה שונה
יש לו רגשות של כעס למשל וכו', אבל לא "רגישות"
לא שאין לו רגשות, הוא פשוט לא רגיש. זה שונה
יש לו רגשות של כעס למשל וכו', אבל לא "רגישות"
אנונימי
אז שישאר לבד עם הקוליות שלו
שואל השאלה:
זה לא מתוך כוונה להיות מגניב או מעניין, זה באמת האופי שלו...
זה לא מתוך כוונה להיות מגניב או מעניין, זה באמת האופי שלו...
אנונימי
בטח
מה זה רגישות? אני לא רוצה מישהו רגיש כזה אבל אם אני מספרת לו שסבתא שלי מתה מה הוא יגיד
שואל השאלה:
אה לא
לא ברמה כזאת של מוות, אל תגזימי
אה לא
לא ברמה כזאת של מוות, אל תגזימי
אנונימי
ממש אבל ממש לא!!
לא אבל אולי תלוי בבן אדם אני צריכה להכיר כדי להגיד
באותו הנושא: