3 תשובות
^יש מצב.. הכל יכול להיות, תחכי ותראי, הזמן יעשה את שלו. בנתיים תשלחי לעוד אם יש לך עוד מקומות, אני הייתי שולחת לכמה בו זמנית.
שואל השאלה:
זה הגיוני גם שלא יחזרו אלי בכלל? זה מקום שטני ממש רוצה לעבוד בו ואני מתהאסת ממש
זה הגיוני גם שלא יחזרו אלי בכלל? זה מקום שטני ממש רוצה לעבוד בו ואני מתהאסת ממש
אנונימית
כן, אלי היו חוזרים אחרי שבוע בערך ואפילו פעם אחת אחרי חודש.
באותו הנושא: