3 תשובות
^יש מצב.. הכל יכול להיות, תחכי ותראי, הזמן יעשה את שלו. בנתיים תשלחי לעוד אם יש לך עוד מקומות, אני הייתי שולחת לכמה בו זמנית.
שואל השאלה:
זה הגיוני גם שלא יחזרו אלי בכלל? זה מקום שטני ממש רוצה לעבוד בו ואני מתהאסת ממש
אנונימית
כן, אלי היו חוזרים אחרי שבוע בערך ואפילו פעם אחת אחרי חודש.